1. Splošno

Pogoji poslovanja veljajo za nakup izdelkov v spletni trgovini Pohodnik na domeni www.pohodnik.si (v nadaljevanju spletna trgovina) s fizičnimi in pravnimi osebami. Prodajo izdelkov izvaja podjetje Tekont d.o.o., Hrastenice 12, 1355 Polhov Gradec (v nadaljevanju trgovec), skrbnik spletne trgovine pa je Kreativija d.o.o., Godešič 58, 4220 Škofja Loka (v nadaljevanju skrbnik). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije.

Z registracijo v spletno trgovino uporabnik spletne trgovine pridobi svoje uporabniško ime, ki si ga določi sam, in svoje geslo, ki si ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna in poslovno sposobna oseba. Posredovani osebni podatki se bodo uporabljali zgolj za namene sklepanja in izvajanja nakupa na daljavo.

Z uporabo spletne trgovine sprejemate in soglašate z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave, kot njihove sestavne dele in potrjujete, da ste bili seznanjeni s politiko zasebnosti.

Nakup in dostava blaga sta možna samo na območju Republike Slovenije.

2. Informacije o nas

Prodajo v spletni trgovini v celoti izvaja podjetje Tekont d.o.o., Hrastenice 12, 1355 Polhov Gradec, davčna številka SI61842664, matična številka 5326818000.

Skrbnik spletne trgovine je Kreativija d.o.o., Godešič 58, 4220 Škofja Loka, davčna številka SI63653923, matična številka 3811662000.

3. Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta hitro spreminja in osvežuje.

Vse slike izdelkov so zgolj simbolične. Barva izdelkov na slikah lahko odstopa od dejanske barve. Opisi izdelkov so zgolj informativne narave.

4. Rok dostave in dobave

Izdelki, ki so na zalogi, bodo odpremljeni v dveh delovnih dneh po naročilu oziroma po prejemu plačila, če gre za plačilo po predračunu. Enako velja, če je bilo naročilo sprejeto po e-pošti ali telefonu in je bil poslan predračun. Pogodbeni partner za dostavo je GLS. Trgovec lahko brez predhodnega obvestila zamenja dostavno službo.

Za izdelke, ki niso na zalogi, je naveden predvideni rok dobave od dobavitelja oz. proizvajalca do trgovca. Če izdelki v tem času ne bodo dobavljeni, bo trgovec obvestil kupca o predvidenem roku dobave na e-poštni naslov ali telefonsko številko, ki ju kupec navede pri registraciji. Če kupcu novi rok dobave ne ustreza, lahko brez obveznosti odstopi od nakupa. V času dopustov pri dobaviteljih (poletni čas) je lahko rok dobave nekoliko daljši o čemer kupca obvestimo.

Če se kupec odloči za sočasni nakup izdelkov, ki so na zalogi in izdelkov, ki niso na zalogi, bo trgovec vse izdelke odpremil sočasno, ko bo prejel vse izdelke. Na izrecno željo kupca lahko izdelke na zalogi odpremi prej, vendar se potem za vsak odpremljeni paket posebej zaračunajo stroški obdelave in dostave.

5. Prevzem kupljenih izdelkov

Kupec se lahko odloči za dostavo na dom preko dostavne službe ali za osebni prevzem. Stroški obdelave in dostave znašajo v primeru plačila po povzetju (ob dostavi) 4,99 € z vključenim DDV, v primeru plačila po predračunu 4,99 € z vključenim DDV in se prištejejo k skupni vrednosti naročila. Pri nakupu nad 100,00 € z vključenim DDV so stroški obdelave naročila in dostave 0,00 €. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži.

Kupec se lahko odloči za osebni prevzem na sedežu trgovca: Hrastenice 12, 1355 Polhov Gradec po predhodnem dogovoru s trgovcem vsak delovnik med 10. in 16. uro. Ob osebnem prevzemu je mogoče plačilo z gotovino.

6. Način plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju oz. ob dostavi z gotovino,
  • plačilo po predračunu (nakazilo na TRR trgovca),
  • plačilo pri prevzemu na sedežu trgovca z gotovino.

Pri plačilu po predračunu nakažite skupni znesek na TRR trgovca:

Tekont d.o.o., Hrastenice 12, 1355 Polhov Gradec, št. TRR: SI56 1010 0005 2707 952, odprt pri Banki Koper.

7. Cene

Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov obdelave naročila in dostave. Vse cene veljajo le za elektronsko naročilo preko spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja, dokler so na zalogi oz. so v ponudbi.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini, o čemer bomo kupca obvestili v enem delovnem dnevu od oddaje naročila. V primeru, da kupcu cena ne ustreza, lahko od nakupa odstopi brez obveznosti.

8. Postopek naročila in nakupa

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti na e-poštni naslov, ki ga je navedel, da je naročilo prejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

9. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 15 dnevih od prevzema izdelkov odstopi od nakupa (kupoprodajne pogodbe). V primeru odstopa od nakupa, mora kupec v 15 dnevih od prevzema izdelkov trgovca pisno obvestiti o odstopu od pogodbe na e-poštni naslov: trgovina@pohodnik.si. Pri tem ni treba navesti razlogov za takšno odločitev. Vrnitev izdelkov trgovcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu.

Edini strošek, ki ga ima kupec pri odstopu od nakupa, je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Izdelke je treba vrniti v roku 15 dni od dneva, ko je kupec obvestil trgovca, da odstopa od nakupa. Vrniti je treba neuporabljene in nepoškodovane izdelke v originalni embalaži ter nespremenjeni količini, razen, če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu vrne kupnino v roku 15 dni od prejema obvestila o odstopu od nakupa.

10. Reklamacije

Ob prejemu poškodovanega izdelka med transportom, ali odprte embalaže, izdelek takoj reklamirajte dostavljavcu in nas obvestite preko kontaktnega obrazca.

V primeru prejema napačnega izdelka ali izdelka z napako nas takoj obvestite preko kontaktnega obrazca. Izdelek vam bomo zamenjali ali vam vrnili denar, pri čemer stroške dostave krijemo mi.

11. Izključitev odgovornosti

Skrbnik lahko kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila onemogoči dostop do spletnega mesta in spletne trgovine iz tehničnih in kakršnihkoli drugih razlogov. Trgovec in skrbnik za morebitno škodo ali stroške, ki jih imate zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine, ne odgovarjata. Trgovec in skrbnik ne zagotavljata točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine objavljene na spletnih straneh spletne trgovine, niti ne prevzemata odgovornosti za škodo, nastalo zaradi uporabe vsebine in zanašanje na vsebino.

V primeru tehničnih težav, si trgovec in skrbnik pridržujeta pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V tem primeru ne odgovarjata za škodo, ki bi nastala kupcu zaradi neizpolnitve naročila. V primeru preklica naročila vas bomo v najkrajšem možnem času obvestili in seznanili z nadaljnjimi koraki.

Skrbnik in trgovec ne odgovarjata za škodo, ki nastane ob morebitni zlorabi gesel in uporabniških imen. Vsak uporabnik mora sam zagotoviti, da ima gesla in uporabniška imena shranjena tako, da niso dostopna tretjim osebam.

12. Končne določbe

Za vsa pravna razmerja med trgovcem, skrbnikom in uporabniki se uporablja pravo Republike Slovenije. Vse morebitne nesporazume stranke skušajo rešiti, v nasprotnem primeru je pristojno sodišče v Ljubljani.

Splošni pogoji se lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremenijo.

Splošni pogoji začnejo veljati z dnem 16.1.2015.